علت شکست و مزیت های فروشگاه اینترنتی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 

چرا برخی از فروشگاه های اینترنتی با شکست مواجه می شوند ؟

بسیاری از شرکت های طراحی سایت فروشگاه اینترنتی پس از طراحی و تحویل، صاحب فروشگاه اینترنتی را به حال خود رها می کنند و او خود باید به فکر ورود کالا و افزایش بازدیدکننده، بالا بردن سایت در موتورهای جستجو و بهینه سازی آن باشد، حال آنکه بسیاری از افرادی که درخواست طراحی سایت فروشگاه اینترنتیدارند و به آن علاقمندند، دانش فنی لازم برای ورود کالا، ورود مقالات، بهینه سازی سایت و بسیاری مطالب دیگر را ندارند و به این خاطر یا جرات ورود به حوزه فروشگاه اینترنتی را ندارند و یا پس از مدتی آن را به حال خود رها می کنند. 

بانی سایت برای حل این مشکل پیش بینی لازم را انجام داده است. پس از طراحی سایت فروشگاه اینترنتی و تحویل، مشتریانی که درخواست ورود کالاها و خدمات و اخبار دارند، می توانند با پرداخت هزینه اندکی ، این کار را به بانی سایت واگذار نمایند.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی دو مزیت بزرگ برای شما دارد:

1: بروز رسانی هر روز سایت و ورود کالاها، مقالات و اخبار منجر به افزایش بازدیدکنندگان و در نهایت رونق بیشتر سایت حرفه ای شما می گردد. 
2: در صورتی که بانی سایت بروز رسانی را برای شما انجام دهد، تمامی نکات بهینه سازی سایت در ورود کالاها ،تصاویر بهتر و موثرتر و اخبار و مقالات و استاندارد های لازم را نیز در نظر می گیرد که خود منجر به افزایش ورودی گوگل و حجم بیشتر بازدیدکنندگان می گردد و در نهایت فروش بیشتر می گردد. در صورتی که نیاز به ورود کالا توسط بانی سایت بود به ازای ورود هر کالا در فروشگاه اینترنتی شما، مبلغ 3000 تومان دریافت می گردد. با پرداخت ماهانه 200 هزار تومان،50 کالای فروشگاه شما و 60 مقاله مرتبط در رابطه با کسب و کار شما به صورت روزانه( روزی 2 تا 3 کالا و مقاله ) در وب سایتتان درج خواهد شد و علاوه بر آن اخبار و تصاویر جدید شما نیز توسط بانی سایت در سایتتان قرار می گیرد. تاثیر انجام این کار در افزایش بازدید فروشگاه اینترنتی، بسیار بیشتر از حد تصورتان خواهد بود.

بانی سایت، سایت تخصصی بهینه سازی سایت و طراحی سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی    http://www.banisite.com





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی , بانی سایت , banisite , مقاله , مشتری یابی , فروش , افزایش فروش , راز , بازاریابی , کارآفرینی ,
:: بازدید از این مطلب : 434
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Xیاسمن ایازی
ت : چهار شنبه 16 دی 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');